فهرست

اهداف و رسالت گروه میکروب شناسی

بيانيه رسالت (Mission Statement)

 

گروه میکروبشناسی و بیوتکنولوژی پزشکی ماموريت دارد در راستاي اهداف برنامه آموزشي- پژوهشی دانشگاه علوم پزشكي بابل با ايجاد شرايط مطلوب براي يادگيري و بهره گیری از آموزش دانشگاهی مستمر و با کیفیت بالا  و مبتنی بر اصول حرفه ای و اخلاقی دانشجویانی تربیت کند که پاسخگوی نیازهای دانشجويان رشته های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری، مامائی و تحصیلات تکمیلی باشند. دانشجویانی متعهد، توانمند، با انگیزه، مسئوليت پذير و حساس به سلامت افراد و جامعه كه دانش  و مهارت هاي خود را در راستای گسترش دانش بشری و تاثیر روز افزون بر کیفیت زندگی در اختيار افراد و جامعه قرار دهند و در راستاي حفظ و اعتلاي سلامت جامعه تلاش كنند.

بیانیه ارزش های حاكم بر دوره:

اخلاق حرفه اي: گروه آموزشی  میکروبشناسی و بیوتکنولوژی پزشکی متعهد است در کل دوره آموزشی، اصول اخلاقی و ارزش های اصیل الهی-انسانی از جمله نوع دوستی، وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری، کرامت انسانی، احترام به اساتید و فراگیران، تعهد به اعتلای شغلی را مد نظر قرار داده و نسبت به تعمیق و نهادینه کردن این ارزش ها تلاش نماید.

خودآموزي ویادگیري مادام العمر: اعضای هیات علمی گروه خود را متعهد می دانند برای ایجاد و توسعه مهارت هایی چون آموزش خود محور و مهارت یادگیری مادام العمر در دانشجویان، ایفای نقش موثری را نشان دهند.

خلاقیت و نوآوري: گروه آموزشی میکروبشناسی و بیوتکنولوژی پزشکی متعهد است از هر نوع خلاقیت و نوآوری که نتیجه آن ارتقاء کیفی و کمی برنامه های آموزشی-پژوهشی گروه باشد، بهره برده و بکار گیرد.

 

بیانیه رسالت                           اهداف استراتژیک و برنامه عملکردی